Handelsbetingelser

VORES LEVERINGSOMRÅDE OG VILKÅRE:

NetBuket.dk udbringer bestillinger indenfor NetBukets leverings område, da det er vigtigt for os at have kvalitetskontrol over alle vores leverede ordre, og af den grund formidler vi ikke kundernes bestillinger til andre samarbejdspartner.

Vi leverer blomsterne i Nordsjælland og Det storkøbenhavnske område, i henhold til angivet postnumre under Netbukets leveringsområde. Bestillinger skal modtages af NetBuket.dk senest kl. 9.00 på leveringsdag. Bestillinger der ønskes angives efter kl. 9.00 på leveringsdag , men kan ikke bestilles på vores NetBuket.dk efter nævnte tidsgrænse, kunne evt. aftales med salgsafdeling på tlf. 9292 2222. Vi gør vores bedste for at imødekomme kundernes ønsker.

NetBuket.dk er altid åben og vi leverer alle 365 dage om året i tidsrummet kl. 8.00 – 17.30. Der kan forekomme at nogle få leveringer på Valentinsdag, Mors dag og Juledage, ikke kan nå at blive leveret inden kl. 17.30. Vi anbefaler at bestillinger til levering på Valentinsdag, Mors dag og Juledage, angives dagen før og inden kl. 12.00, så NetBuket kan yde den bedste service i behandlingen af disse ordrer.

PRODUKTBESKRIVELSE:

Ved ønske om levering af en ordre angivet efter kl. 9.00 dagen før, kan det ske, at vi ikke kan få de ønskede blomster, og leveringen svarer derfor ikke helt til beskrivelsen for det valgte produkt, som på vores hjemmeside. Dette skyldes, at vores køb af varer er baseret på næstedagsordrer inden kl. 9.00. I tilfælde af at vi ikke kan opfylde kundens ønske, kompenserer vi med et lignende produkt af samme eller højere værdi. Vi kan ikke garantere, at kunden får besked om dette i travle tider, men vi vil selvfølgelig gøre vores bedste.

FRAGTGEBYRE:

Levering af ordrer til postnummer 3460 i Birkerød er gratis,  og for andre postnumre er prisen 69 kr. inkl. moms.

AFBESTILLING, FERIE ELLER ÆNDRING AF ABONNEMENT:

Kunderne kan foretage ændringer vedrørende deres bestilling til kl. 8.00 på leveringsdag. Man kan også fortryde sin bestilling ved at skrive til os til: salg@netbuket.dk helt frem til den sidste hverdag før leveringsdag.

VIL DU STOPPE DIT ABONNEMENT (kun for virksomheder):

Er du abonnent forsætter dit abonnement til vi modtager din opsigelse. Du kan opsige eller ændre dit abonnement senest 2 hverdage før den ventede levering.

Vi skal have din opsigelse skriftligt, du kan sende en mail til: salg@netbuket.dk

BETALING SOM FIRMA:

Ud over betaling med kreditkort, indgår Netbuket.dk aftaler med virksomheder om levering, efterfulgt af faktura med 14 dages betalingsfrist.

MANGLENDE BETALING:

Ca. 10 dage efter forfaldsdato sender vi 1. rykker og beregner et rykkergebyr på DKK 100,00.

Ca. 18 dage efter forfaldsdato sender vi 2. rykker og beregner et rykkergebyr på 100,00 kr.

Samtidig stopper vi flere leveringer indtil betalingen er registreret.

BETALING SOM PRIVAT:

Betaling kan ske ved bestilling med alle betalingskort (Dankort, International kreditkort, Forbrugsforeningen eller andet foreningens kreditkort).

Alle oplysninger sendes krypteret via Nets/PBS og skal valideres med Mitid.

FORTRYDELSESRET:

Man kan fortryde sin bestilling ved at e-maile til os helt frem til den sidste hverdag før leveringsdagen kl. 12.00.

HVOR LÆNGE KAN BLOMSTERNE FRA NETBUKET HOLDE?

Netbuket.dk har direkte kontakt med blomsteravler og blomster importører. Vores mål er at skære flere dage fra på distribution af blomsterne i grossistleddet. Det betyder at vores blomster bliver leveret hurtigere, og er derfor friskere og holder længere end de fleste andre leverandører. Selvfølgelig blomsternes levetid er også afhænger af blomsternes art, og hvordan du vil passe på dem!

REKLAMATION:

Vores reklamationsfrist er 5 dage. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles til Netbuket ApS, på 9292 2222 eller via mail til salg@netbuket.dk og inden reklamationsfristen udløber. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller kreditering efter aftale. I forbindelse med reklamationssager kan Netbuket ApS eventuelle afholde ombytnings- og returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

PERSONDATAPOLITIK:

Ingen personlige oplysninger der registreres på Netbuket.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Netbuket ApS.

I forbindelse med elektronisk betaling i webshoppen anvendes 128 SSL kryptering. Denne service leveres af NETS, en anerkendt udbyder med E-mærke.

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen ligesom andre webshopper. Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen “Funktioner” og menupunktet “Internetindstillinger”.

Kundernes informationer bruges udelukkende til effektuering af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form og gemmes i 5 år. Selve “kontrakten” (købsaftalen) lagres ikke hos Netbuket.dk, så af den grund kan man ikke logge dig ind på vores webshop og se/ændre sin status.

Vi registrerer IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel af myndigheder, om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser.

HOVEDKONTOR:

NetBuket.dk ApS – CVR: 42335223
Blokken 61
3460 Birkerød

Tlf.: 9292 2222
E-mail: salg@ netbuket.dk
Tlf. logistik: 2016 0022

OBS: Skriv venligst til admin@netbuket.dk, hvis din henvendelse vedrører spørgsmål om en faktura eller kreditnota,

ÅBNINGSTIDER PÅ TELEFONEN:

Mandag til Søndag 8:00 – 12:00