Leverings og handelsbetingelser

VORES LEVERINGSOMRÅDE OG VILKÅRENE:

NetBuket.dk udbringer bestillinger kun indenfor NetBukets leverings område, af hensyn til at have kvalitetskontrol over alle sine leverede ordre.

Vi leverer blomsterne i Nordsjælland og Det storkøbenhavnske område, i henhold til Netbukets leveringsområde, og formidler ikke bestillinger til andre samarbejdspartner.

NetBuket.dk er altid åben og vi leverer alle 365 dage om året i tidsrummet kl. 9:00 – 17:30. Vi har dog levering på Valentinsdag, Mors dag, hver søndag i advent samt Juledage. Bestillingerne til nævnte dage, skal angives dagen før inden kl. 16:00.

Ved levering samme dag, skal bestillingen senest ske kl. 9:00 – dog leveringer på Valentinsdag, Mors dag samt Juledage, skal angives dagen før inden kl. 12:00.. Bestillinger der ønskes angives efter de nævnte tidsgrænser, kan ikke bestilles på vores webshops, og kunne evt. aftales med salgsafdeling på tlf. 9292 2222.

Ved ønske om levering på bestillings dag, eller efter kl. 12, dagen før levering, kan det forekomme, at vi ikke kan skaffe de ønskede blomster, og leveringen derfor ikke helt svarer til beskrivelsen til det valgte produkt, som på vores hjemmeside.

Dette skyldes, at vores indkøb af varer baseres på bestillinger til næste dag, og i tilfældet af, at vi ikke kan opfylde kundens ønsker, kompensere vi med et lignende produkt med den samme eller højere værdi. Vi kan ikke garantere, at kunden får besked om dette i de travle tider, men vi vil naturligvis gøre vores bedste.

Leveringspris pr levering er 49,- i Birkerød og for andre områder 69,- kr. inkl. moms.

AFBESTILLING, FERIE ELLER ÆNDRING AF ABONNEMENT:

Du kan altid foretage ændringer vedrørende din levering. Du kan også fortryde din bestilling ved at skrive til os til: salg@netbuket.dk helt frem til den sidste hverdag før leveringsdagen.

VIL DU STOPPE DIT ABONNEMENT (kun for virksomheder):

Er du abonnent forsætter dit abonnement til vi modtager din opsigelse. Du kan opsige eller ændre dit abonnement senest 2 hverdage før den ventede levering.

Vi skal have din opsigelse skriftligt, du kan sende en mail til: salg@netbuket.dk

BETALING SOM FIRMA:

Ud over betaling med kreditkort, indgår Netbuket.dk aftaler med virksomheder om levering, efterfulgt af faktura med 8 dages betalingsfrist.

MANGLENDE BETALING:

Ca. 10 dage efter forfaldsdato sender vi 1. rykker og beregner et rykkergebyr på DKK 100,00.

Ca. 18 dage efter forfaldsdato sender vi 2. rykker og beregner et rykkergebyr på 100,00 kr.

Samtidig stopper vi flere leveringer indtil betalingen er registreret.

BETALING SOM PRIVAT:

Betaling kan ske ved bestilling med Dankort, International kreditkort eller et foreningens kreditkort.

Alle oplysninger sendes krypteret via Nets/PBS.

FORTRYDELSESRET:

Du kan fortryde din bestilling ved at e-maile til os helt frem til den sidste hverdag før leveringsdagen.

HVOR LÆNGE KAN BLOMSTERNE FRA NETBUKET HOLDE?

Netbuket.dk har direkte kontakt med blomsteravler og blomster importører. Vores mål er at skære flere dage fra, på distribution af blomsterne i grossistleddet. Det betyder at vores blomster bliver leveret hurtigere, og er derfor friskere og holder længere! Selvfølgelig blomsternes levetid er også afhænger af blomsternes art, og hvordan du vil passe på dem!

REKLAMATION:

Vores reklamationsfrist er 3 dage. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles til Netbuket ApS, Hovedgaden 11, 3460 Birkerød, eller via mail til salg@netbuket.dk og Inden reklamationsfristen udløber. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller kreditering efter aftale. I forbindelse med reklamationssager afholder Netbuket ApS eventuelle ombytnings- og returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

PERSONDATAPOLITIK:

Ingen personlige oplysninger der registreres på Netbuket.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Netbuket ApS.

I forbindelse med elektronisk betaling i webshoppen anvendes 128 SSL kryptering. Denne service leveres af en anerkendt udbyder med E-mærke.

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen ligesom andre webshopper.

En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen “Funktioner” og menupunktet “Internetindstillinger”.

Informationer bruges udelukkende til effektuering af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form og gemmes i 5 år. Selve “kontrakten” (købsaftalen) lagres ikke hos Netbuket.dk på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status.

Vi registrerer IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt.

Indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.

HOVEDKONTOR:

NetBuket.dk ApS
Hovedgaden 11
3460 Birkerød

Tlf.: 9292 2222
E-mail: salg@ netbuket.dk
CVR: 42335223

ÅBNINGSTIDER PÅ TELEFONEN:

Mandag til fredag 8:00 – 12:00
Lørdag 9:00 – 12:00
Søndag – lukket

OBS: Skal du stille et spørgsmål angående en faktura eller kreditnota, skriv venligst til: admin@netbuket.dk.