Handelsbetingelser

Disse handels- og abonnementsbetingelse finder anvendelse ved køb på www.netbuket.dk (”Webshop”), der udbydes af:

Netbuket- ApS
CVR-nummer: 42335223

Adr.: Blokken 31, 3460 Birkerød.

E-mail: kundeservice@netbuket.dk

Tlf.: 9292 2222 – M: 2016 0022

Handelsbetingelserne er generelle standarder og regulerer sammen med den danske lovgivning betingelserne for køb på online-baserede webshops.

VORES LEVERINGSOMRÅDE OG VILKÅRE:

NetBuket.dk har siden 2006 leveret blomster direkte fra egen produktion, alle årets 365 dage indenfor tidsrummet kl. 08:30 – 18:00. Vores primær leveringsområde dækker både det centrale København, de nærliggende byer og det smukke Nordsjælland.

Vi har udvidet vores leveringsområde til at omfatte hele Sjælland og Lolland-Falster i samarbejde med uddannede florister, så du nemt kan sende glæde og smukke buketter til dine kære i hele regionen.

Bemærk venligst, at:

  • I det udvidede område formidler Netbuket udelukkende buketordrer via vores samarbejdspartnere. Vi garanterer naturligvis blomsterens friskhed, men da vi ikke har direkte indflydelse på vores samarbejdspartneres udvalg af blomster på leveringsdagen, kan vi desværre ikke garantere præcis det valgte blomsterudvalg ved bestilling.
  • Levering i det udvidede område sker kun på hverdage (mandag til fredag) og ikke i weekender eller på helligdage.
  • Det er desværre ikke muligt at bestille produkter fra kategorien ‘Begravelse’ til disse områder, da vi ikke kan garantere levering på specifikke tidspunkter uden for vores primære zone.

    Prisen for levering af ordrer i det centrale København, de nærliggende byer og det Nordsjællandområdet er 69 kr. og i resten af ​​Sjælland 79 kr. inkl. moms. Se vores leveringsområde under linket ‘Om levering’, eller for mere information kontakt logistik på 2016 0022 mellem kl. 7:00 og 13:00.

    PRODUKTBESKRIVELSE:

    Bemærk venligst, at billederne kun er til reference og kan afvige fra de faktiske produkter. Blomsterudvalget varierer fra dag til dag, hvilket kan påvirke de nøjagtige farver, typer og arrangementer af blomster i din ordre. Vores topprioritet er at sikre, at kvaliteten af ​​blomsterne er i top, og vi udvælger nøje de bedste blomster til din ordre.

    Denne sortering betyder, at vi nogle gange kan erstatte visse blomster med lignende sorter af samme eller højere værdi for at garantere friskheden og skønheden i vores buketter. Vi bestræber os på at matche det originale design så tæt som muligt, men der kan forekomme nogle afvigelser.

    Især hvis en ordre angivet efter kl. 9:00 dagen før leveringsdag, kan det ske, at vi ikke kan få de ønskede blomster, og leveringen svarer derfor ikke helt til beskrivelsen for det valgte produkt, som på vores hjemmeside. Dette skyldes, at vores varekøb er baseret på ordrer efter næste dag før kl. 9:00. I tilfælde af at vi ikke kan opfylde kundens ønske, kompenserer vi med et lignende produkt af samme eller højere værdi. Vi kan ikke garantere, at kunden får besked om dette i travle tider, men vi vil selvfølgelig gøre vores bedste.

    Vi håber på vores kunders forståelse, da disse ændringer gør os i stand til at levere produkter af højeste kvalitet. Hvis du har specifikke præferencer eller ønsker, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi vil gøre vores bedste for at opfylde dine behov og sikre, at du er tilfreds med din ordre.

    BETALING

    På Hjemmesiden kan du betale med følgende betalingsmidler:

    • Dankort
    • Visa Dankort
    • Mastercard
    • Visa
    • Visa Electron
    • Visa Debit
    • Maestro
    • MobilePay
    • Faktura samt EAN (kræver særskilt aftale på forhand)

    Vi tager ikke kortgebyrer.
    Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

    Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.

    Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:

    1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller

    2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.

    Udløbsperioden for reservationerne er 30 dage, og du kan betale de internationale kortudstedere VISA, Mastercard og American Express.

    Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

    FRAGTGEBYRE:

    Prisen for levering af ordrer pr. adresse i det centrale København, nærliggende byer og Nordsjælland er 69 kr., og i resten af Sjælland er den 79 kr. inkl. moms.

    AFBESTILLING, FERIE ELLER ÆNDRING AF ABONNEMENT:

    Kunderne kan foretage ændringer vedrørende deres bestilling til kl. 12.00 før leveringsdag. Man kan også fortryde sin bestilling ved at skrive til os til: kundeservice@netbuket.dk helt frem til den sidste hverdag før leveringsdag

    VIL DU STOPPE DIT ABONNEMENT (kun for virksomheder):

    Er du abonnent forsætter dit abonnement til vi modtager din opsigelse. Du kan opsige eller ændre dit abonnement senest 2 hverdage før den ventede levering.

    Vi skal have din opsigelse skriftligt, du kan sende en mail til: kundeservice@netbuket.dk

    BETALING SOM PRIVAT:

    Betaling kan ske ved bestilling med alle betalingskort (Dankort eller International kreditkort).

    Alle oplysninger sendes krypteret via Nets/PBS og skal valideres med Mit-ID.

    BETALING SOM FIRMA:

    Ud over betaling med kreditkort, indgår Netbuket.dk aftaler med virksomheder om levering, efterfulgt af faktura med 14 dages betalingsfrist.

    MANGLENDE BETALING:

    Ca. 10 dage efter forfaldsdato sender vi 1. rykker og beregner et rykkergebyr på DKK 100,00.

    Ca. 18 dage efter forfaldsdato sender vi 2. rykker og beregner et rykkergebyr på 100,00 kr.

    Samtidig stopper vi flere leveringer indtil betalingen er registreret.

    FORTRYDELSESRET:

    Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om unikke og håndlavede produkter, som må antages at blive forringet eller hurtigt forældes, jf. pkt. forbrugeraftaleloven. Vi tilbyder dog, at du kan annullere din ordre frem til sidste hverdag før leveringsdagen ved at kontakte vores kundeservice enten telefonisk eller skriftligt.

    HVOR LÆNGE KAN BLOMSTERNE FRA NETBUKET HOLDE?

    Netbuket.dk har direkte kontakt med blomsteravler og blomster importører. Vores mål er at skære flere dage fra på distribution af blomsterne i grossistleddet. Det betyder at vores blomster bliver leveret hurtigere, og er derfor friskere og holder længere end de fleste andre leverandører. Selvfølgelig blomsternes levetid er også afhænger af blomsternes art, og hvordan du vil passe på dem!

    REKLAMATION:

    Vores reklamationsfrist er 5 dage. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles til Netbuket ApS, på 9292 2222 eller via mail til kundeservice@netbuket.dk og inden reklamationsfristen udløber. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller kreditering efter aftale. I forbindelse med reklamationssager kan Netbuket ApS eventuelle afholde ombytnings- og returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

    OBS: Bemærk venligst, at billederne kun er til reference og kan afvige fra de faktiske produkter, da blomsterudvalget varierer meget fra dag til dag, og især når vi skal søge efter kvaliteten. Vi fralægger os derfor ethvert ansvar for eventuelle forskelle mellem billederne og de leverede varer.

    PERSONDATAPOLITIK:

    Ingen personlige oplysninger der registreres på Netbuket.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Netbuket ApS.

    Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
    Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

    Vi registrerer og udelukkende videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til modtageren, – f. eks til logistik samarbejdspartner.

    Personoplysningerne registreres hos Netbuket ApS og opbevares i 2 år, hvorefter oplysningerne slettes.

    Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data, – f. eks. Webshop Hosting firma. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

    Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

    Den dataansvarlige på netbuket.dk er Netbuket- ApS.

    Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
    Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: admin@netbuket.dk .

    I forbindelse med elektronisk betaling i webshoppen anvendes 128 SSL kryptering. Denne service leveres af NETS, en anerkendt udbyder med E-mærke.

    Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen ligesom andre webshopper. Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen “Funktioner” og menupunktet “Internetindstillinger”.

    Kundernes informationer bruges udelukkende til effektuering af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form og gemmes i 2 år.

    Vi registrerer IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

    Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel af myndigheder, om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser.

    NetBuket- ApS

    CVR: 42335223
    Blokken 31
    3460 Birkerød

    Tlf.: 9292 2222
    E-mail: kundeservice@netbuket.dk
    Mobilnr. logistik: 2016 0022

    ÅBNINGSTIDER PÅ TELEFONEN:

    Mandag til Fredag 8:00 – 13:00